Sagan fortsätter...

Dagarna rullar på, ryggen vill inte alls som jag vill idag.....Idag kan jag gå normalt iallafall. Inväntar svar från jobbet om jag ska jobba ikväll eller inte. Trist att behöva ha så ont. Men det finns folk som har det värre.
Annars är allt bra här hemma. En pigg nybliven 4 åring sitter framför tvn och tittar på DORA såklart!
Favoriten just nu! Tycker det är superbra! Barnen lär sig engelska, hjälpas åt och lösa problem. Ted sitter som klistrad framför tvn här hemma. Jag sitter mest och tycker synd om mig själv....Kokat kaffe och sörplar i mig det nu.

VÅR SAGA FORTSÄTTER, för jag kände mig verkligen som en prinsessa dagen jag blev FRU TILL MIN MAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0