Litet smakprov

med bilder från våra engångskameror. Lite roligt att ha bilder från rulle....var längesedan man framkallade dessa typer av bilder...

    
    

    

    



    

   

Ett par av våra bilder....Jisses så kul vi hade! 3 veckor och en dag sedan idag.

Idag firar min Mans föräldrar bröllopsdag, 34 år som gifta. Grillat och kollat på gamla pics har  vi. Jag, mannen min, grabbsen, svärfar, svägerskor...
Vi letade efter en het bild på Pk från förr...Hittade efter måånga om och men då alla letat fibrilt den rätta mappen....(ni vet gamla rullar som kom i fickor) men det kortet fattades...Hittade ett snarlikt så det fick duga. PRYDER NU KYLSÅPET! Vad jag älskar bilder!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0