Snart ska man "nappas"

52 dagar kvar idag.

Snart kommer Patrik hem, kaffet väntar på honom. Ted sover på soffan, försökte hålla honom vaken. Satte fram en stor skål med godis, men inte ens det hjälpte. Han var uppe 05:30 i morse och skulle bada då vi gick upp. Så det fick han! Var riktigt mysigt i morse! Nu har man jobbat sitt pass för dagen, plockat lite här hemma, PACKAT, duschat och valt kläder. Bara mascaran som ska på och håret ska bli torrt, naglarna (ja, jag har börjat spara!!) ska torka. Hihi.
Det ska bli så spännande att åka bort, om man bara visste vart?
Har verkligen inte en susning om vart vi ska!!!!

Tack för tipset om salong Veronica!!


Kollat deras hemsida nu! Och ska in och träffa dom nästa vecka efter en mycket trevligt telefonsamtal! Man kände sig så väl bemött, ringt frisörer som varit otrevlig och ännu värre oengagerade till max. Det vill man ju inte, en sådan viktig dag vill man känna sig uppassad och finast i världen (förutom min Brudgum då för han kommer vara finast i mina ögon). Så trist när man ringer frisörer som är lite...sådär..jaha...aha .okej...hm..


Ficksuperbra intryck direkt och dom var lediga för bruduppsättning den 2 maj, två stycken som jobbade! Tack tack och åter TUSEN TACK VERONICA. Nu kan jag släppa det lite och känna att det kommer fixa sig. För jag bokade, tokig som jag är. Men jag bad henne att sätta en liten prick bara just för att ingen skulle komma och sno tiden. Kan hända att jag ångrar mig. Men det tror jag inte! (Gör även Makeup och naglar, spraytanning..mm) En liten skönhetssalong med det coola namnet som passar mig bra ROCKEE! En blivande rock brud ska ha en rocksalong ju!
http://www.rockee.se/


DU ANAR INTE HRU TACKSAM JAG ÄR VERONICA!

Nej nu ska jag återgå till att föna håret....ännu en bröllopsgrej som är fix! Fick sms av Kantor Curt idag, ska bränna över låtarna på CD sam ge honom Helenes nummer, eftersom hon ska sjunga. Det fixar jag imorgon eller övermorgon. För nu ska vi snart på äventyr!!!!! Gissa om jag är uppspelt!!!!



Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Frisör är ju superviktigt, bokade in min frisör redan förra året i april! HElt sjukt, men hon bad mig faktiskt göra det... i höstas var de redan fullbokade! Är inte det helt stört... Det är svårt att hitta en bra frisör och vi är iaf glada att vi hann boka och att mina två tärnor oxå får fixa sitt hår där, tillsammans med mig. Vi får champagnde och fruktskål, hur lyx är inte det =)



Finns många fina klänningar, har du kollat nelly?? Kram

2009-03-11 @ 19:35:25
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Tinna

Min tanke var också på Rockee... min frissa jobbar där med och är grymt duktig... Hon fixade mig för 7 år sedan... phu...7 !! år sedan jag stod brud den 11 maj...

Hoppas att allt är bra !

Kram kram

2009-03-12 @ 12:32:40
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: Veronica

Va roligt att du fick så bra intryck, Johanna! Hoppas bara att du blir nöjd sen också men det tror jag säkert.

MÅste få se foto på dig sen =) Följer dina bröllopsplaner varje dag, tycker det är skit roligt att läsa och det verkar som du kommer att få det perfekta bröllopet! Sko-problemet kommer att lösa sig. Säkert när du minst anar det så dyker dom upp mitt framför näsan på dig =)

Ha det gott!

Kram Veronica.

2009-03-15 @ 12:02:00
URL: http://verros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0