Sista fixen

Gårdagen var dyster, väldigt dyster. Men det gäller att ta tag och inte deppa ihopa. Vi har så mycket att se fram emot ju!
Patrik hade kalas och alla gäster tyckte om det jag bakat!

Idag ska jag, Ted, Ems och Doris till sömmerskan. Sista fixen idag, prova klänning coh skor tillsamman! Det ska bli väldigt spännande.
Emilys tur att följa med denna gången! Hoppas att jag får hem klänningen med idag!!!

Jag ska hitta en frisör som har en tid som passar mig till klippning och färg inför bröllopet. Fick avboka den jag ahde hos frissan jag klippte mig sist. Fick mitt schema igår och jag jobbar då jag bokat. Hm. Så nu är det jakt på en ny, igen. Tur att jag har håruppsättning fixad iallafall!

Jag ska in till Elisabeths hudvård och ta bort min lilla vita prick....sen ikväll blir det besök här hemma. Fullt ös hela dagen! Våren ska vara å G nu trots snöovädret inatt hörde jag av en källa. Hoppas hoppas på det.

Idag är det 36 dagar kvar! 36!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0