Rivig dag

Dagen har gått i 190 km/h. Känns det som iallafall, tiden den går lite för fort nu känns det som.
Ted var vaken och väntade på mamma när jag kom hem efter jobbet..tss. Lillefisen.
Pk kollar tv och jag ska snart nana.
Pratat med Tina och det kanske blir en Göteborgtripp inom det snaraste....Men efter Patriks dröm inatt så bli det ingen utekväll tösen...ha ha ha. Köte nya numret av Bröllopsmagasinet idag på CSK.
Det kan man gotta sig i en stund..

Såg att rosorna jag ska ha i brudbuketten och som dekoration under vigsel fanns med. Hittat båda färgerna jag vill ha.

Åter till detta med skor...Argh jag blir galen. Visst det är 2 månader kvar, men det kommer gå så fort så som det känns nu iallafall. Får lite småpanik. Men jag får tänka som en kär vän till mig:
-Allt löser sig!
Det kvittar hur vädret blir (okej klart att man vill ha uppehåll och sol) men gifta blir vi och vi kommer nog komma ihåg dagen med glädje ändå. Mycket småstrul som kan inträffa men man ska försöka att inte tänka på det..
Bara njuta av dagen och ha det mesta utdelegerat till andra så att VI KAN NJUTA. För det är ju vår dag.
Ibland kan det bara kännas som om det är för många bollar i luften nu, jag längtar så jag blir tokig samtidigt som jag vill pausa lite.
Längtar efter VÅR dag, en stor dag för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0