Redo?

Är jag redo för denna dagen? Ha ha ha...Eller är Katja redo med att dra mig in i skoaffärer och lyckas hitta ett par?

Det har hänt mycket trevligt denna veckan!
 
Postat noter tilll Curt och han har fått dom, nu ska jag posta låtarna med så att han kan lyssna på dom! Underbart att veta att vi får den musiken vi vill ha.

Haft en för möhippa eller vad dom kallar det, finaste vännerna!
 Ni är verkligen min stora stöttepelare! Jag älskar dessa tre flickor så oändligt mycket!

En kväll att minnas för alltid!

Förtutom det vanliga, jobb och dagislämningar och hämningar, spinning och solning igårkväll (ja tur att det var 24 min i solariet, annars hade jag nog blivit röd så mycket det tog) och annat hemmafix..
 
Patrik lyckades att göra ett monogram i rätt storlek i torsdagskväll! BLEV SÅ FINT!
  fint va???
Det blev perfekt vårt monogram, och jag fick ett monogram som jag ville ha....lustigt för det ville Pk med ha! Tänk vad lika man kan vara? Tänker samma ibland och har samma smak!

 Igåreftermiddag på mitt jobb så hände det en del..
Ringde Chefen och berättade att vi nu sitter här. Vill att hon ska veta det, är ju ändå administrationens saker man använder! Det blev bra! Lyckades skriva ut både framsida festhäftet och framsida vigselprogram. Festhäftets framsida blev jag så nöjd med och vigselrpogrammen hoppas jag blir bra när man "kapar dom". Delar ju ett A4 på mitten, så såf rman två stycken på varje papper.
   
    

Så nu återstår det själva häftets insida som inte är klart än...ha ha. Samt vigselprogrammens insida. Bara det kommer ta tid, gäller att ha det helt klart när jag kommer upp till jobbet. Vill inte sitta där och ändra.
Sen ska dom smyckas med att sys ihopa, färg på tråd blir nog rosa.
När dom sys ihopa ska man även sy fast i sömmen, i mitten på festhäftena ett sidenband så att man kan knyta ihopa festhäftena.


Som min svägerska gjorde på deras bröllop. Hon hade placeringskort på festhäftet. Men ni ser bandet runt om, så fint och det är så vi tänkt ha det! Fast med rosa band som jag köpt (får nog införskaffa mer nu när jag tänker efter!)
Samma band som pryder våra vita korgar som vi ska ha i kyrkan till rosenbladen och vigselprogrammen. Vigselprogrammen ska dock inte(vad vi tänkt oss nu) ha ett band.


Nu ska jag snart väcka mina pojkar, för idag ska det bära av mot Växjö. Jag hoppas innerligt att jag hittar ett par skor idag, eftersom jag köpt stockings nu med denna veckan!! Så skulle min brudklädsel vara helt klar! (Ja, halsband med men har ännu inte bestämt om jag ska ha det) Skor är knivigt att hitta, speciellt för en kräsen dam som mig. Har ju en bild i huvudet hur dom ska se ut!! Färg och form. Vi får väll se om jag hittar "dom rätte".
Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: angelica

lycka till med skoletandet...hoppas du hittar några riktigt fina. <3 love you



ps, bestämt mig, ska flytta pappa ska med mig på måndag och prata med häsleholmsbyggen.

blir kvar i vittsjö bli nu inte orolig, vännerna jag har här kommer jag inte lämna ;) love

2009-03-14 @ 12:24:05
URL: http://nanastankar.blogspot.com/
Postat av: fine

åh va fina häftena blev! Du är så himla duktig som fixar så mycket själv och som hinner med jobb familj och träning utöver det. Impad!! :)

2009-03-15 @ 12:45:22
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Andrea

Måste säga att jag gillar din blogg, har fått riktigt mycket bra inspiration... jag är själv sugen på att gifta mig (även om det förmodligen inte blir av förrens om ett par år) så jag har börjat kolla runt lite. Funderat på färgtema, blommor, dukning och lite av varje. Hoppas allt går jätte bra och lycka till :)

2009-03-16 @ 18:56:07
URL: http://andreahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0