Ny vagn till Ted

Ha, dom bara lurades. Ville såklart skrämma mig. HMPF, ni lyckades faktiskt ett tag..


Damerna mina hade med sig fika och kaffet var såklart klart! Spelade SKIP BO och pratade lite. Sen gav jag och Nana oss iväg på barnvagnsjakt. Såklart var våra pojkar med!
Blev till Babyproffsen och Ted fick en ny vagn!

Det blev en BRIO Sitty 2009 OLIVE! (Bilden är en 2008, vår är lite mer OLIVE)
Hjulen på årets modell var så fula...kolla själva...
http://www.brio.net/BRIO_NET/Sverige/?b=3
Så det blev årets nya modell men hjulen fick hon byta till mig! Blev dessa som på bilden.
Tyckte att dom nya var så gräsliga! Hade hon inte bytt hjulen hade jag aldrig köpt den. Men med dessa hjulen som på bilden och den olivegröna färgen blev den perfekt! SÅ FIN! Så smidig att ta med sig och lätt att köra. Så nu kan Erica & Andreas komma och hämta Teds Emmaljunga Sport Classic! Till låns...tss. Ted han vill inte skiljas från sin trogne vän, men nu har han en ny. Han är dessutom för stor pojke nu för att åka i denna. Tyckte han såg stor ut i denna med, men den kommer behövas! I helgen och mammas alla andra shoppingturer, i sommar...Nöjd med mitt köp.
Han ser så stor ut i vagnen, provade hemma sen utan alla kläder och han satt som en prins. Snart är det ju inte tid för vinterkängor och tjocka jackor mer!

(Emmaljungas vagnar hade inte lika stort utbud av färger, ville inte ha en helsvart denna gången med)
Sen blev det en liten tur i skoaffär, men vi fattade båda ganska så fort att det var inte ens lönt att försöka med två busungar. Blev MC Donalds och barnen fick lunch. Sen busade dom ute lite!
En tripp inom HLM, hade glömt att köpa regnskydd. Men dom var slut, såhär i efterhand så kommer man nog inte promenera i regn så mycket som man gjorde med den andra? Vet inte om jag behöver ett? Vi får se.
Väl hemma, PUMPEN inställd pga ingen instruktör. Synd, många gånger det inte blivit av nu.
Jag och Ted lekte istället.

Jag öppnade paket som kommit på posten, som satt som mmmm.
Kände mig fin! Kommer Pk tycka om! Han var så nyfiken på paketet, men jag kommer tiga. Som muren. Det ska ju vara en överraskning! På tal om överraskningar?
Både min Pappa, Svärfar och Patrik har hållt på i sovrummet ikväll, har tydligen bestämt sig för att hålla på imorgon kväll med!!! Patrik verkade lite hemlighetsfull..Kanske en vägg ska upp imorgon flinade han och sade.
Han vet hur mycket jag längtar efter att ha ett sovrum som är klart nu. Hade det inte varit för denna dumma snedväggen vi fick för oss att riva så...Nu ska den byggas upp igen

Sen en annan rolig sak...
Patrik gav mig en lapp i januari, med intruktioner och vad jag skulle ha med mig. Det blev ju aldrig av pga att vi blev supersjuka hela familjen!! Han pekade på den idag och sade:
ONSDAG! Be ready!

Vi ska tydligen åka någonstans? ROLIGT!!! Jag har ingen aning om vart, som sagt ingen kontroll mina damer och herrar.
Vet bara vad jag ska ha med mig...och att det inte är i Skåne, eller Småland. Ha ha. Pirrigt! Speciellt med tanke på vad jag ska ha med mig!! Ringde träningen för att avboka spinning på Onsdag, hade Patrik redan gjort!! Ha ha, han var snabb.

Precis kollat DH och Pk har gått för att nana. Vet inte om jag ska sitta och slösurfa eller nana jag med. Ted kommer säkert vara pigg som en mört imorgon bitti. För imorgon ska vi ut och gå med vagnen!
Först en god frukost på frallor i ugnen!

Kommentarer
Postat av: emily

åh vad skönt med ny vagn. OCH VAD SPÄNNANDE MED HEMLIG UTFÄRD!! undrar vad din karl ska hitta på nu! ring och berätta sen! vi saknar er!

2009-03-10 @ 15:28:19
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0