Letar och ringer

Igårkväll blev det träning, spinning/pump. Träningsvärken som kommer sakta men säkert idag är självförvållad..
Pappa hälsade på och berättade en glad nyhet, HAN SKA BLI SAMBO MED SIN KATJA!
Äntligen säger jag bara, hon ska flytta hit. Det ska bli så spännande. Just nu letar dom lägenhet och jag hoppas på en här i vår by.

Idag har jag ringt Studio 30 för att jag vill boka håruppsättning där. Bestämt mig nu och denna dagen vill jag gärna komma till en salong och få håret fint. Tärnorna får snällt följa med, men jag har en idé om dom känner att stressen blir för jobbig då. Samtidigt som tiden nog ska räcka till. Fotografen kommer 12:00 hem till oss ca. Innan dess ska man vara klar. Kan tänka mig att vi säger vid 8 tiden med frissan. Men hon skulle kolla över helgen om hon var ledig denna dagen, dom har ju inte öppet lördagar. Men jag hoppas på henne! Hos Frissan tar det kanske 1½ timme..sen hem till mig igen. Smin Titti kommer vid 11:00? Sen är jag fix och klar. Tärnorna kan ju göra vid sig medans jag och Patrik åker iväg för att fotas lite bara vi två. Sen hämta vi upp dom och tar några bilder tillsammans även då med Ted. Hade tänkt bara hemma i vår trädgård då, slipper köra någonstans då. (Om vi är tillbaka hos tärnorna 14:00??) Det ska nog gå bra! Håller nu båda mina tummar för Frissan Johanna!!! Gjorde säkert en provuppsättning med...den hade behövts ju. Jag hade velat det.
Wedding, HairWedding, HairWedding, Hair, LongWedding, Hair, Long
Wedding, Hair, MakeupWedding, Hair, DressWedding, Hair, Pulled backWedding, Hair, Updo
Wedding, Hair, ChignonWedding, Hair, Pulled backWedding, Hair, UpdoWedding, Hair, Long
Wedding, HairWedding, Flowers, Hair, White, Half upWedding, HairWedding, Hair
Wedding, Hair, MakeupWedding, Hair, DressWedding, Hair, UpdoWedding, Hair

Vad för frisyr ska man välja? Vet att jag vill ha det mesta av håret nersläppt, men lite måste vara uppsatt om jag ska ha slöjan. Stora lockar, inga korkskruvar! Ska man ha snedbena eller luggen uppsatt bakåt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0