Klippning idag

Idag ska jag äntligen få klippa mig! Ska bli så skönt. Just nu är håret en stor buske känns det som. Trots inpackning igår kväll efter min sena Powerwalk.
Ted äter fortfarande frukost och nu ska jag gå och piffa till mig så gott det går..ha ha. Vi ska hem till Nana och Rami!

Träffade Lukas igår, hela familjen Larsson var här på kaffe och kaka. Så mysigt att sitta och gosa, var inte mycket hos mamma då...ha ha. Jo när lillfisen år, som han tycker mycket om att göra. Han är så fin! Får visa bilder på den lille sen ju.
Nu ska vi få något gjort här idag!

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Jag tyckte att jag läste att du hade köpt skor??! Måste ha sett fel då! Finns en hemsida där de specialdesignar skor, där kan man välja sin egen klackhöjd, modell samt färg! skitbra och inte alls dyrt, under 600 kr med frakt!



2009-03-05 @ 16:58:29
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Du är nog längre än mig ska du se. Jag tyckte om slöjan, men tiaran satt mycket bättre! Klänningen har en tillhörande slöja för den som vill ha, men jag valde ändå bort den!



Du kommer att bli jättevacker i din slöja =) HUr läng är den?

2009-03-05 @ 21:25:40
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0