Favorsaskar

Avalon, imorgon åker du till en bättre Husse! Hoppas att han kommer ta väl hand om dig!
Har som hunnit med mycket i eftermiddag, slutade 15:15 sen har det varit fullt ös.
Lagt in Avalon på BLOCKET.
Ringde en kille precis och han hämtar henne imorgon kväll, får henne och terrarie. Vi skänker bort henne för vi tar inte hand om den lilla tösen. Vi tycker inte det är kul och kommer aldrig in till stan för att handla mat, när vi väl är där så har dom inga (syrsor). Tycker det är synd att ett djur ska lida så, hon har legat i ide länge nu. Nu ska hon få det bra hos en kille som sysslat med Geckos sedan han var liten. Puss till Avalon! Jag måste erkänna att när han ringde så fick jag en klump i magen. Jag stammade fram att..
- Men mmmen du kommer väll ta väl hand om henne?
Han skrattade och sen pratade vi lite!

Fler som ringt efter honom..VA SKÄNKER NI BORT HENNE?
Ja det gör vi!


Åh vad jag jobbat på idag! Städat vårt bröllopsskåp. NU VAR DET FULLT KAN JAG LOVA!


 Izor hjälpte till! Ser ni honom?


Allt till vårt bröllop finns i detta skåpet. Allt utom paraplyet!
Tidningar (ca 3o stycken) askar, klockor, band, pärm och block, presentkort, värmeljushållare, lim, tejp, sax, flakhängare, cd skivor, cd fodral, dvd fodral, sparbössa, hemlig låda, underkläderna i en tygpåse, bankbok, gästbok, papper.....and so on...
Nu har jag städat och lagt allt som är klart och ska till festen i vår stora "gå in garderob". Papper på press, fixat till och lagt allt fint. Såg inte klokt ut! Nu är det ordning och reda!

Jag har börjat på projekt "fixa favorsaskarna" ikväll!

Tyckte att dom såg så tråkiga ut...skulel haft svart organzaband runt om, men det var för jobbigt. Plus att sen när gästerna tar sin gåva så är hela asken lite trist igen. Så det blir spetskant. Med hjälp av spraylim och kladdiga fingrar, humör på topp och arbetsvillig så är det just det jag håller på med nu..



Har snart gjort 20 stycken...puh.

Visar även Teds fina näbbskor.

14/3 Ted provar och köper fina skor!

Samt från den 15/3 då jag och Pk höll på med Festhäftet!

Skål säger den BLIVANDE BRUDEN!

Åter till att limma lite till innan Pk kommer hem från sin solning, ja nu hörde rätt. Pk är och solar...ha ha.
Snart ska vi börja på BOX tillsammans med! JAG ska nog få honom fit..ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0