53 dagar

Kvar idag!

 Julen 2008. Så fina vi är, fast att Ted inte vill vara med på bild..tss.

Jobbat och dagen har gått så fort! Kommer hem från stan för att jag hjälp Nana, hinner värma mat och sen traskar vi ner till dagis. Ville ju så gärna hinna gå med den nya vagnen. Vi hann precis i tid! Den är superbra!
Kommer hem och plockar lite, packa ska vi göra imorgon! Jag ska vara klar 17:00!
Så det blir hem i racerfart imorgon och dusch, fixa till sig, piff ni vet och packa! SÅ SJUKT SPÄNNANDE. Vad min blivande man kan!!!!! Undrar vad han har hittat på, utan att jag vet. Det kan inte vara lätt.
Han nattar Ted som ville vara vaken tills jag kom hem, det har snickrats här idag, reglar och isolering uppe. Bara väggen som ska smällas upp. Sen så! Då ska det snart börjas med tapetsering och tak!

Vad jag längtar till IMORGON Patrik!



Ettt litet bröllopsbekymmer...INGEN FRISÖR...Hm..What to do? Patrik har en idé, ska ringa henne. Håller mina tummar att hon kan och vill!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vet inte om jag har skrivit till dig om min frisör innan men Érika på ROCKEE är kanon!

2009-03-11 @ 06:38:24
Postat av: Ida

Hej.

Ja jag gifter mig också i år! Den 17 oktober! Så du hinner före :) Vart ska ni gifta er?

// Ida

2009-03-11 @ 09:17:00
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0