Thank u card

Nu är våra tackkort beställda!

Vi tittade igenom lite bilder, hade ju skilda åsikter...ha ha. Pk valde en, jag en och en som vi båda tyckte om. Så tre bilder kommer våra kort innehålla. SÅ FINA! Vi valde faktiskt att beställa från stället där priset kanske var lite saftigt. Men beställde man så många som vi gjorde så fick man rabatt! Tss.

De e nice med rabatt! Kom precis på att vi kanske inte behöver 100 stycken, man ger ju till paren. Vi räknade alla gäster plus alla som hjälp till med diverse. Ja ja, jag får räkna på det medans Pk ser på Anime..
Nu är dom klara iallafall! ÅH SÅ FINA DOM ÄR!


Jag måste få skryta med att vi har inte kopierat dessa...

Nu har bröllopsklockor klingat....eller
Nu har bröllopsriset..
Eller...något annat.

HAR RIMMAT SJÄLV!

TA TA

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Hittade hit av en slump :) Ser att ni gift er, grattis! Jag ska gifta mig i sommar & tänkte därför fråga dig som tydligen både är kontrollfreak & nygift om du har några goda tips?!



Jag är en sån som är ute i sista minuten & har verkligen knappt ordnat nåt till 1:a augusti. Några råd?



Jättesnygg var du (ni) iaf, underbara bilder!

2009-06-05 @ 13:40:04
URL: http://www.johannagronlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0