Okej okej..

Tack för kommentarer! Jag håller mig liiite till. Men...

Vilken dag! Jag och lilleman rörde på oss i förmiddags, sen köpte vi jordgubbar, hem och började fylla poolen.

Möte med Facket/Roland. Best fackmen ever! Sorry, men we will ..nej. Lugn och fin.
Intressant och lärorikt, bra att veta om vilka rättigheter samt även skyldigheter man har. Krama om damerna och sen lilleman hämtning på dagis. Hem och såå skönt att komma HEM.
Bus och sen kom Moster, åt mat ute och kände hur solen den sken på axlen. Detta är sommar!
Lisa, Nana & Rami kom. Görltalk och kaffe. Goda jordgubbar och allmänt trevligt med sällskap är det alltid! Vet ju och vet nu att det är så tyst här hemma. Ted sover och Pk jobbar..






Tack för en fin kväll brudar...Men nu är det som sagt VÄLDIGT TYST HÄR HEMMA....





Susanna jag har inte din mailadress eller blogg adress.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Här kommer mailadressen :-)



Kul att du fortsätter lite till!

2009-06-25 @ 10:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0