Ohoj!

Nu har jag det lugnt och skönt här hemma. Ted sover och Pk är iväg och fiskar med Hampe och Dennis.

Idag har jag jobbat, sen bar det av på tjejsnack, efter det hem och där möttes jag av en liten Emilia! Mmm, gosa bebbe. Vi drack kaffe, jag, Pk, Erica & Papps. Visade stolt upp min Svarta läckerbit. My precious!
Ännu mer Emiliamys...Sen brummade vi in till stan. Pojkarna släppte av mig i stan..Tss.
REA för fulla muggar och det blev en läcker svart kjol med rosor på, fyra toppar och ett linne. Strumpbyxor och ett par skööna örhängen. Samt ett par vita dojjor! Åh, vilken tur att vi sade en timme..ha ha. Nöjd med inköpen rullade vi mot MAXI för att skaffa jordgubbar...slut. Blev lite shopping ändå inne på MAXI. Väl hemma väntade pojkarna här hemma för att komma iväg och fiska! Jag och Tedden provar kläder och sen nattas han. Duktig kille!
Nu sitter jag här och ska föra över hela min hårddisk till denna. ALLA TUSENTALS BILDER och annat jag har! Oj oj oj. DET ÄR MYCKET VILL JAG LOVA!  Så nu återgår jag till mitt kvällsjobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0