Very soon my precious will conquer the gloooobe

Just nu är min nya lappis, min egna putor, min lilla bebis min Svarta läckerbit uppstartad for the very first time!

Vilken grymmis jag fått av KULLIS!
Mannen min håller på att skydda Min svarta läckerbit, samt kolla igenom alla program så allt stämmer med vad som utlovades. Den är RIKTIGT NICE!


Packard Bell Easynote MX52-B-551NC bild
Bild tagen från GOOGLE.

Jag är så happy för den har ALLT JAG BEHÖVER!
Valde en med precis den prestanda jag behöver för att redigera mina bilder, samt skriva. Just för att redigera bilder behöver man en del RAM minne
(arbetsminne), samt en hårddisk som kan förvara allt.
Grädde på moset för just denna är att man får Photoshop Elements fullversion!!
Det är jag extra glad för!
Så min fina tangenttokiga man pillar med den nu....

Har massvis annat att berätta också...men det tar vi sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0