Just the two of us

Ja, ikväll är det bara du & jag. Mysigt!

Vi sov länge idag alla tre i familjen, även katterna snusade gott. Kanske hade dom med varit på fest, eller så är dom bara lata. Sen kom Svärmor min och hon körde ut oss till Verum så vi kunde hämta hem vår Pärla. Kaffekalas blev det och massa prat. Nettan hade moppen i högsta hugg när vi kom. Kaffe och mys framför tvn. Härliga ni!! Emilia, Bellan och föräldrarna Erica & Dea kom med. Men Emilia bara sov idag så det blev inget gos idag. Vi körde till ICA och sen hem igen til vårt lilla bo. Städade och tvättade, sen letade vi restauranger som hade öppet idag. Lämnade Ted och sen körde vi in till stan. Var nära att krocka med en rådjur. Men Pk hann reagera snabbt som blixten. Till Hemmakväll och letade film att hyra, köpte tre stycken istället. Får se vilken de blir...
Letade mat..blev Thaimat och set satt gott i magen. Sen har vi varit på en POWERWALK jag och min man. Jag fick minsann ut honom idag. Skönt var det! Kan man äta dragsters ikväll utan att må helt kasst. Jag mår så satans bra av att ut och gå. Vi pratade blommor och badrum. Fick papper hem i brevlådan, tyvärr får vi ingen ersättning alls från Försäkringsbolaget. Typiskt va? Tänk lite hade vi kunnat få. Men det var för att där inte var någon fuktspärr i badrummet. Dom som gjort det innan har lagt klinker på trä direkt. Inte konstigt att det läcker. Nej detta får vi ta helt ur egen ficka. Typsikt med...well well. Hemskare saker händer.
Nu ska vi planera lite, solen lyser så skarpt än. Inte kan man sätta på en film nu inte. Får vänta ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0