Jag ska tvätta hela världen

Vad jag och min man varit duktiga idag!!! Efter lite sovmorgon och mys så blev det frukost, sen startade vi med lite jobb här hemma. Pk kapade ved och jag tvättade utsidan på vår balkong. VILKEN SKILLNAD! Sen hängdes det tvätt och tvättades dörrar. Pk klöv ved, sen var det dags att hämta den stora stegen och tvätta husnocken, Dit vågade jag inte mig...Jag fick klyva istället och lava in ved. Tycker det är ganska så nice att stå i solen och lukta på träet.



 



Vi hann börja på sida nr 2 med. Lilla Balkongen, och provade på husnocken där med. Jisses vad snusktigt skitigt det var! Nu har vi verkligen att göra. Men hur vi ska komma längst upp och tvätta har vi inte listat ut än. Kanske får ligga på taket och tvätta det översta?? Vi får se.
Besök från tyringe, och det blev kaffe i det gröna sen middag inne. Lilleman vår kom hem. Det var mysigt, fast att han var trött och lite vresig. Nu sover han i sin säng, fast han inte ville ikväll alls. Men jag gav mig inte. Väntar på varmvatten sen ska vi duscha och se en film jag och Pk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0