Var fan blev mitt the av???



Ha ha, that´s me know. Ha ha ha ha...

Ännu en seg dag. Seg seg seg är jag. Mys hemma på fm och sen städade vi lite. Jag och Ted körde in till Farmor och Farfar på middag. Hungrig men orkade inte laga mat alls. Pk fick vara hemma och spackla och slipa. Stackaren tänker ni? Eller hur? Men valet var frivilligt. God mat och sen upp till Tingsrätten där det inte hände mycket, Måtte det bli ett slut på detta snart. Måtte allt lugna ner sig så att alla mina vänner får må bra. Jag är så less på att se mina nära och kära bli sårade. Jag är så trött men så jag har ingen ork heller. Tyvärr.
Kommer hem till Farmor igen och hon har såklart BULLAR! Fika på balkongen sen sade det PANG. Åskan ett faktum ännu en gång. IGEN. Men mysigt är det.
Hem till Ems, Dotti och Niclas. Kaffe och drömmar bjöds det på. Me like. Ted blev så imponerad av Niclas. Ha ha. Vi plockade hallon och bara njöt av tillvaron så som man gör när man är med Ems.
Hem och pratade med Tina!! ROLIGT! Sen har vi haft kräftskiva här ikväll, bara vi 3. Gott. Nu rullar vi fram....Ted rullade till sängen och somnade. Så nu är här tyst....Mitt the kokar hör jag.....så han satte på the ändå? Ha ha ha. Kvällsthe sen väntar bingen som vanligt. Börjar jag bli gammal eller? Ha ha ha...

Vet ni vad det sista Ted sade idag innan han somnade?
Både jag och Pk satt på sängen hos honom. Han sätter sig upp och säger:
- Pappa, jag måste bara säga en sak! Niclas har muskler..stora muskler...
Sen efter tre minuter snarkar han....han kommer nog drömma om Niclas inatt. Nya idolen!


Kommentarer
Postat av: emily

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! roliga barn! Naaaw vad gullig han är!

2009-07-31 @ 08:37:10
URL: http://emilystankar.webblogg.se/
Postat av: Kristina

Haha, nya idolen eller? :D

2009-07-31 @ 12:12:55
URL: http://kixxan.blogg.se/
Postat av: ida

fniss. det var roligt.. stora muskler! Barn säger så klockrena saker!!

2009-08-01 @ 11:05:52
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0