Vad jag längtar!!



Herrn med sin fru igår, ena filmar andra fotar.
Lyckat blev det!
Segt att stiga ur sängen idag, Parik sov så sött intill mig...Åh. Ville bara gosa ner...men. Arbetsdag mellan 7-15:30. Gick smidigt idag! Skönt att komma hem och söka på nätet lite..tsss.
Hämtade Ted hos Pks mormor och morfar. Han hade varit en duktig kille hela tiden. Men så fort mamma och pappa dök upp så....Han var så otroligt stygg mot mig hela kvällen. Lyssnade inte alls på vad jag sade...Tog en evighet innan envisa ungen kom i säng och den envisa mamman kunde andas lite. Ibland kan man baar gråta över att ens barn säger så fula saker till en...men inte ikväll. Vra jag för lycklig för en dag som denna!!

Drömmar kan bli sanna!




Här ser ett lyckligt par! Pk packar snus och jag med min bebis i högsta hugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0