Ding Dong

Så är det när en viss sak snurrar i huvudet...ha ha.

Haft en underbar dag med mina pojkar och fina vänner: Erica, Andreas, Emilia, Sanna, Bella, Lisa, Rogge, Hampe, Lisa, Heléne, Tristan, Nana & Rami.
Blev inget Tosselilla som vi tänkt oss, pga vädret. Trist men ack så sant.. Får vi ta en solig dag så att vi kan bada.
Vi styrde kosan mot Helsingborg hela skaran och Busfabriken. Ted han blev så salig när han såg dom stora Dinosaurerna! WOW MAMMA! Kolla den stooooora T-rexen!
Efter en massa busande och det kom bara mer och mer folk, dålig luft och en odör av svett från folk som inte vet hur man tvättar fötterna så tyckte vi att det var dags att gå. Barnen hade busat länge, även dom vuxna. Jag busade av mig lite och busade med Ted....sen mös jag med Emilia. Eller som jag kallar henne...MILIA! Tss. Lilla tösen, 7 veckor blir hon idag! Efter en massa bus styrde vi kosan mot havet och där blev det picknick a´la Lisas goda pastasallad och kaffe på det! Allas våran Lisa, som hon kan fixa och dona! Hon är helt underbar ju!!
Vi körde runder och gick på Beredskapsmuseét. Sen kaffe och fika utanför. Det var sen skönt att styra kosan mot hemmet. Lille Ted somnade smutsig i bilen men vaknade som tur var väl hemma i Vittsjö. Blev dusch och nu kollar vi film. Snart dags att krypa under täcket. Räcker nu för denna dagen, helt slut.
Pk min är på Saxfestivalen....önskar att jag kunde vara där...men det kommer fler tåg. Just nu tycker jag det är sååå skönt att vara hemma i myskläder och bara vara. Det är livet...Tröttfia som jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0