Älskar er så

mycket mina pojkar!


The night before the big day!


The night before the wedding


Ted kläs på vår bröllopsdag av Mamma Anna.

Dagarna går sin stilla gång. Mina pojkar sover än. Igår så var Ted duktig, trots att han sovit hos oss nu när han varit sjuk så somnade han snällt i sin säng.
- Jag kan sova i min säng med Izor!
Mamma blir så stolt! Men när man vaknar så ligger nästan alltid lillfisen mellan oss...ha ha.
Igår lade jag och Pk tak. Bakade blåbärsmuffins med Ted och Alice. Våra egna blåbär så klart från vår egna blåbärsskog! Sen när Ted somnat så lade vi lite mer tak...Inte mycket kvar nu. Ska ta det sista idag...om dom bara behagar att vakna dom sömntutorna. Klockan är snart 11 ju. Jag kan inte sova så länge nuförtiden...
Tänt jus och dukat fram frukost, kaffet är klart! Men vill inte hoppa på dom, som jag funderade starkt på att göra.
Så mysigt att bara stå och titta på dom. På två fina pojkar som jag älskar mest av allt i denna värld. Två finisar som gör mig så lycklig.


Kommentarer
Postat av: Janni

Hej!

Den 7:e augusti 2010 blir det bröllop för oss :) Jag längtar såååå..



Era bilder såg jättefina ut. Var gifte ni er?

Klänningen och slöjan var underbara.. jag älskar spets!

2009-07-25 @ 11:19:53
URL: http://innaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0