Våra Moviemakers

Som sagt efter mycket diskussion kring detta med att hyra in Proffs Fredrik för 12 000 kr så blev det bättre än så!

Idag har Fina Helené tackat ja till att filma hon med! Hon kommer vara en liten kulissfilmare...ha ha. Kommer stå med oss bakom stängda dörrar innan vi går in...Sådant kan med vara kul att ha med på film, inte bara foto. Och med dagens program att ordna så ska jag nog kunna klippa och redigera själv, annars är ju PATRIK mer hejsan på sådant tekniskt. Hampus ska stå med kamera på stativ framme vid altaret och fånga själva vigseln. Tänk att man har så många finna vänner som ställer upp, gäller ju faktiskt bara att fråga ellerhur!!?? Jag är så dum och går och funderar på proffs, när man har vänner som är proffs och skitbra på vissa saker.

TACK ÄN EN GÅNG Hampus & Helené!

 





Vi har mer saker att delegera ut...bland annat:
Ett stort hjärta att ha bakom oss i festlokalen, klätt med grönt.
Sy löpare
♥ Hjälpa till att röja ut festlokalen (fast jag tror att jag redan har minst fem stycken...)
♥ Plakat till bilen "NYGIFTA" samt burkar i snören om vi nu måste ha det...ha ha
♥ Nån som kan fixa en "röd matta" ha ha ha...räcker med rosenblad annars...
♥ Packa ihopa Patrik puter efter festen, samt ta hem den.
♥ Låna ut en scanner, (vår vill inte ge fina bilder) eller scanna in bilder till oss (4 st)
 
Jag som hade så mycket på hjärnan, nu ser det inte så mycket ut. Kommer säkert på mer...men det mesta har jag tänkt ut nån för...man får inte vara dum. Då är man bara dum mot sig själv om man inte ber om hjälp.

Vill än en gång visa vad vi tänkt göra för en liten kortfilm, ca 3 minuter med det bästa från dagen. Självklart kommer den säkert inte bli lika sjukt fin som denna, vi ska inte ha prästens tal i bakgrunden, men musik. Men vill än en gång visa er denna underbara film, även kär i alla bilder från Aubrey & Aarons bröllop! Den är värd att titta på och skvätta en tår till vill jag lova!!!

http://www.vimeo.com/1130911

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0