Mässa med K

Idag ska jag på Livets fester mässan i Vinslöv med Katarina!


Vi ska gå coh provsmaka och kolla tårtor och annat som är kvar att fixa och få mer inspiration av. Hoppas på att vinna något med...ha ha.

 VI på Helene och Thomas bröllop. 070915.
En fest som många pratade om efteråt, var så kul! En sådan fest vill vi med ha. Vi pratade om det i bilen igår och festen ska vara ROLIG! Folk ska skratta och ha kul, glädjas med oss och hålla fina men korta enkla tal.
Känns så bra att ha en sådan fin Svärmor och Svägerskor som verkligen hjälper till med både tips, ideér och jobb.
Igår diskuterade jag och Patrik löpare till borden och fick ideér. Ska ta hjälp av experter då vi ska välja tyg och sy upp dom. För löpare vill vi ha till borden, det får vi ju ordna själva. Men vi har tur som har hyrt en festlokal somhar gott om vita linnedukar! För det är verkligen ett måste, och det kan bli en dyr historia annars!
 

 
Den vackra bröllopsbilden har jag fotat samt gjort om. Väldigt stolt över denna bilden måste jag få säga!

Kommentarer
Postat av: Tinna

HEJ sötast !

Har du ett bra foto på dig och Patrik som du kan lägga hos morfar, som jag ...tja...kan få låna, för ni ska bli årets brudpar =)...vi ska dit imorgon ons och hälsa på.

Hoppas allt är bra

STORA KRAMEN

2009-01-20 @ 10:47:42
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: emily

☆me miss u. hoppas du mår bra min lilla brud☆

2009-01-20 @ 14:16:46
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0