Lilleman sover än

Idag vaknade jag ganska så utvilad! Herregud nu kan jag inte sova mer, bara sovit nu i två dagar.
Min feber är borta med vinden och det är skönt. Men min lille kille sover än, han är nog helt slut den stackaren. Ringt jobbet och sagt att jag inte kan komma ikväll eller imorgon. Kan inte lämna Ted på dagis när han mår som han mår, stackaren. Han har pratat massa i sömnen inatt om gremlingar och rullat runt har han gjort. Patrik gick med upp men slocknade på soffan igen, han med helt slut. Jag börjar ju bli en aning rastlös trots att jag fortfarande har ett ton snor i näsan och sjukt ont i halsen så gör febern mycket. Fortfarande ont i kroppen och då värst i min ländrygg.

Men det går väll över tills jag gifter mig?

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

usch och fyyy! hoppas ni kryar på er! defintivt att det går över tills du gifter dig hihi =)



kram

2009-01-29 @ 18:11:11
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0