Dagarna tickar, idag 103 dagar kvar!

Bröllopsmässan i söndags 18/1, tillsammans med Blivande Svägserskan Katarina!

Blev modevisning, och vi tittade på massor av utställare. Men bäst av allt var väll ändå att få bli sminkad av en makeupartist och pillad i håret på samma gång! Det var blivande brudlyx vill jag lova!



 Modellerna var sååå fina! Hittade en superfin bukett!!
 I´m in love!








Katarina blev med tillpiffad!
Vi kände oss så bortskämda! Fina blev vi! hade det verkligen supertrevligt och känns så kul att hitta på något med henne någon gång med. Har så mycket att pratat om, hon är helt fantastisk!

 En tur på OBS..Denna ska vi införskaffa jag, Katarina, Helene och Svärmor.
Den ska stå hemma hos svärmor så att alla kan använda den, plus att där finns platsen.
Nytt år nya tag Katarina!

 Min vinst! Som jag sprang upp på scenen och hämtade...ha ha. Man fick ta vad man ville ha....inte står jag kvar då..

Kvällen avslutades lugnt hemma, borta bra men hemma bäst

Igår var det jobb hela dagen, sen PUMP på kvällen
Idag har jag med jobbat en lång dag och ska snart åka och sola och gå på CORE.
Väl hemma ska jag bara slänga mig på soffan och se en bra film.

Måste även visa en liten del av vår HINDERSPRÖVNING som vi fick i fredags.


OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jisses vad skoj ni verkar ha haft det på mässan! Åh vad vacker du blev sötnöt. Låter bra med lite uppdrag=) Säg när vi ska ses. Bebis mår bra, men nu är det trångt i min mage. Känns så tydligt var hon har fötterna! Nu tycker jag att hon kan få komma snart. 14 dagar kvar!!!!! Puss på nosen

2009-01-20 @ 22:14:29
Postat av: fine

åh vilken fin ny header! och va fint ni hade det, sötnos :)

min kusin skall också gifta sig i maj fick vi reda på för en stund sedan, i Wapnö kyrka utanför Halmstad. Så roligt med bröllop!

2009-01-22 @ 11:52:31
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0