Ännu en innedag

Ännu en innedag, bara sitta inne. Trist vill jag lova, rastlös som jag är av mig. Ted sov längst av alla idag..ha ha
Sen har vi bara rått om varandra, ätit sallad och tittat på film.
Lyckades ta mig ner till affären och stirra ner i kyldisken då en vänlig själ kom fram till mig och undrade om jag studerade priserna? Jag hade tydligen stirrat ner i kyldisken länge. Vågade inte röra mig för jag var svimfärdig...
- Nej (harklar jag ur mig) jag letar efter Hookifilé...(Jag köper inte torsk)
- Jag ska ordna det till dig! Fisk är ju så nyttigt..
Ja, tänkte jag och fick hålla mig i kanten annars hade alla på ICA haft något att prata om. Att jag vågade köra bil..ja..

Att laga sallad var ett himla sjå...men det gick. Ingen av oss åt speciellt mycket, men jag hade gjort till en hel arme.

Pratat med fina Ems, och ingen BABY ÄN...Jag väntar!
Sen har en mycket viktig grej ordnat sig för bröllopet! Vår käre vän Hampus ska filma allt!
 Party Pk och Coole Hampus visar sina bästa moves.
 
HAMPS WE LOVE YOU!
Han blev så glad och ärad över att få uppdraget! Vi ska träffas lite innan bröllopet på en bit mat kanske och ett par öl så vi kan gå igenom vad som måste komma med...efter allt det viktiga får han fria händer. Det kan sluta var som helst!!
Ser inte ut som att hitta kameror ska bli något problem heller, om vi inte väljer att laga vår (säkert ett löjligt fel) eller köpa en ny. Vi får se...
Kommer bli en KANONFILM!

Nu ska vi bestämma psalmer och se en film!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0