Väska väska väska

Brudväska är med svårt...fast egentligen är det inte en superviktig detalj. Tycker inte att den ska kosta skjortan heller....

För ett tag sedan så "råkade" jag ominstallera Windows på vår dator, som tur var så raderades inget som var viktigt från datorn. Det vill säga ALLA BILDER VI HAR HÄR! Då miste jag även en hemsida där jag hittat en väska jag vill ha, eller flera...Nu har jag äntligen efter att ha googlat på allt jag kan komma på hittat sidan igen!!
Vet inte om jag ska beställa den...

Jag har iallafall mailat dom för att få måtten på väskorna...Vill ju att min lilla kompakt Canon ska få plats...ha ha.

Vigselprogrammen är klara för utskrift, eller upplägget är klart. Bara solistsång som ska fyllas i, sen kan man skriva ut och se hur det ser ut...Spännande..Väntar på färg till skrivaren bara...
Nu ska jag ta en prommis till en kvälls jobb.


Kommentarer
Postat av: Annonsera

Goddagens!

Som många andra, har säkert du någonting som du inte använder....så passa på nu!

Du får sälja precis vad du vill, hur många saker du vill, och annonsen är helt gratis!

Eller så kan du passa på och fynda på dom annonser som finns!

Addar du oss via bloglovin, addar vi dig ;D



Ha en underbar fredag! Kram / Annonsera

2009-02-06 @ 15:09:27
URL: http://annonsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0