Min lilla pojk

Igårkväll gav jag upp denna framsida, skrev ut och sidan är ju lite blank och det blev inte bra alls.
Jag kröp ner i sängen med Ted och han somnade gott medans han pillade på mitt ögonbryn....Hans lilla hand var på min kind och sen hörde jag hur han snusade gott.
Gissa om jag somnade gott!
Idag är en ny solig dag! Hemma med min lille kille idag med, han går fortfarande som den tanten på jobbet. Ser väldigt kul ut....han ska få frukost och medicin nu. Visst hade han klarat en dag på dagis, men fröknarna kan inte få det ansvaret med hans medicin när dom har 30 barn att hålla koll på. Han behöver vila emellanåt och det känner jag att som mamma ska man ta det ansvaret. Man släpper verkligen allt då ens barn inte mår helt 100 %.

Igår var jag ju så orolig för detta med nacken...man vet ju aldrig. Man kommer nog alltid gå och tänka på det som Ted gått igenom, det går aldrig att få ur huvudet. Kan inte fatta bara hur stark han är vår lille pojk!


Här "klipper" han Izor.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0