Läppglans



Tack Jossan! Visst är låten underbart vacker, brudgummen står och lyssnar på den i skrivande stund.


Idag kan jag bocka av:

♥ Näbbskor utprovade och beställda
♥ Läppglans Glam Shine Loreal 6H (ska hålla i sex timmar och göra läpparna fylligare)





♥ Var även på bokhandeln och frågade om papprena som vi inte kunde srkiva ut på. Det visade sig att med laserskrivare så funkar det utmärkt! Vår skrivare gör att det kladdar som sagt, men en laserskrivare "bränner" in texten- Han visade att det inte kladdade alls!!! UTMÄRKT! Fick även lite extra papper, gulligt tyckte jag. Men man tackar såklart och tar emot. Så jag kommer skriva ut det på jobbet, samt kopiera det som ska vara i festhäftena. Blev så glad nä rjag fick veta att vi visst kan använda dessa fina papper!!!!

♥ Två stycken som inte kommer på festen, pga operation.
Så nu vet vi det med, sen fick vi pengar i present till drycken från Tyskland. Intefel alls med en liten hjälp när allt verkligen kostar!
Pratat mycket bröllop idag med Farmor och Farfar, kul! Haft det så mysigt. Längesedan vi sågs. Hoppas bara att Farfar min blir bättre snart, vet inte vad jag skulle göra utan min Farfar, best friend ever!

Kollade ännu en gång på halsband och örhängen...kan inte bestämma mig...SVÅRT. Tittade på brudskor för jag vet inte hur många gånger jag kollat där...men inte ett enda par jag ville ha. Detta kommer bli svårt som attan...ha ha.

♥ Scannat in bilder på oss som barn, två på mig och två på Patrik. Ha ha ha..
Tack Hampus för hjälpen. Även pratat Svensexa...Patrik fick nämna om det var något absolut förbjudet att göra.

Åh, jag längtar efter att redigera våra foton och bröllopsfilm!!!! Det ska bli mig ett sant nöje!!!! Ha ha ha..
ta ta

Kommentarer
Postat av: Tinna

HEJ sötast.

Var hos morfar idag, vi vill ändra ang posten. Så ni lägger in den i det olåsta skåpet istället. Finns ingen anledning att det ska vara inlåst...



Hoppas att allt är bra med lilla familjen.

Ha en fin helg... gjort lite reklam hos mig för er=)

KRAMAR

2009-02-19 @ 23:42:52
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0