Gosat Doris

Idag 12:30 plingade det på dörren! Upp for jag som en yr höna. Där var hon, mamma Emily och lilla lilla lilla Doris.
 Välkommen till Porrarp Doris. Jag var nog mest i chocktillstånd under hela besöket. Kunde knappt fatta vad som hänt.
Ted var såååå DUKTIG OCH FICK HÅLLA DORIS FÖRST, det skötte han perfekt.
 
Han tyckte det var helt underbart, man ser på honom hur lycklig han är över sin nya lilla Vän.
Förklarade såklart för Emily vad som fanns i paketen. Jag filmade och fotade för fullt!!!
 Hon fick en pyjamas av Ted, som han hittat och valt själv. En grön pyjamas med lammisar på! Samt ett kort dä rhan själv skrevit sitt namn, och en hund med ett hjärta.
Av mig och Erica med familjer fick hon ett armband och ett halsband, med en röd sten och ett hjärta med en slät sten. Så fint!
 Doris kröp upp som en liten "mask" som Ems sade hon sin mamma. Åh, hon gosade rikigt in sig i mamma. Så mysigt! Nu var det ÄNTLIGEN MIN TUR ATT FÅ HÅLLA DET LILLA KNYTET!



Puss på dig sötnos! Lilla Gosiga Doran min! Mmmmm...Åh, hade kunnat sitta med henne HELA DAGEN!!!

 ÄLSKADE LILLA FLICKA!
Lik far sin men jag tycker bestämt att hon har mamma söta lilla mun.



När våra gäster fått chokladmousse och Doris pratat lite med oss var det dags att åka hem. Tänk att tiden den bara sprang iväg!! Två timmar kändes som två sekunder. Åh, man vill ju bara gosa mer. Har en liten gosse som bara traggar om Doris nu...och en sambo som har kollat in alla BILDER OCH FILMER vi har på henne. Patrik som även han längtar efter att få träffa henne IRL!!
Det är nog bara det som pratas om här hemma nu. Patrik jobbade över idag så efter ett besök hos Nana så hann vi hem och laga mat innan vi skulle köra på en isväg och hämta hem Patrik. Nu har han ätit och Ted han vaknade efter bilfärden igen...han tjabbar om Doris snuttefilt nu..ha ha ha. Undrar om vi kommer kunna sova inatt?? Ha ha ha

Kommentarer
Postat av: fine

åh va mysigt det såg ut att vara! :) så söt är hon... alla ni är söta! ;)

2009-02-11 @ 21:02:07
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: emily

tack för de fina presenterna tant johanna! hoppas vi ses snart igen! puss från Doris

2009-02-12 @ 09:22:55
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0