Framsida

Just nu sitter jag med vårt festhäfte, i skrivande stund håller jag på med att fylla i vårt monogram som Patrik gjort.
När man väl skrev ut det så blev det lite suddigt, provat att skriva ut på ett av våra silverpapper. Nu ska det fyllas i med hjälp av photoshop. Hittat lite fler roliga allsångslåtar, men det svåra kommer bli att komponera ihopa festhäftet. Tycker att jag har ordning och reda på allt, men det ser så snurrigt och bökigt ut i min mapp tycker jag.
Lika bra att ta tjuren vid hornen och fortsätta..

Flowers, Reception, Pink, Nancy liu chin

Kommentarer
Postat av: emily

tänkt att ringa till dig heeela dagen babe. Men fullt upp hela tiden! Nu är klockan halv tio, och jag törs inte ringa nu=) Stackars lille Ted som haft nackspärr... Bra att han fick komma till doktorn!

Ang ditt sms innan; DU FÅR RINGA NÄÄÄR DU VILL!! doris och jag älskar att höra tant johannas röst! Sluta inte med det din tok! Hörs imorgon istället så kan vi prata igenom solot! puss på nosen

2009-02-16 @ 21:34:31
URL: http://emilystankar.webblogg.se/
Postat av: fine

åh, va synd! Men jag hoppas ni vinner, håller tummarna! :)

2009-02-16 @ 22:11:36
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0