3 månader kvar idag

Idag är det tre månader kvar tills vi blir man och hustru. Kan inte fatta vart tiden den tar vägen, nyss var det 4 månader. Lite som ska göras denna månaden, men det är bara att kämpa på. Vi ska hinna med en Alla Hjärtans dag dejt med shopping jag och min blivande. Gissa om jag längtar! Äta ute, hålla hand, shoppa, film hemma....mmm.

Idag skulle jag faktiskt tagigt mig i kragen och beställt våra blommor! Passande att göra på en dag som denna, eller varför inte göra önskelistan...Vi får se.

Efter en jobbtur till 13:30 och en trött liten Ted som grät efter mamma på middagen. Han hade bara brutit ihop och skrekigt efter mamma!!!

3 MÅNADER IDAG, jag kan inte fatta!!!! Tiden den rinner iväg just nu!!!


Kommentarer
Postat av: fine

oj, tiden går! =)

Jag såg på bonde söker fru bröllopet att det enligt svensk tradition är brudgummen som skall bestämma brudens brudbukett, har du hört det förut?

Kram

2009-02-02 @ 14:50:10
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Linda

bara tre månader..va spännande!!

2009-02-02 @ 17:16:20
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Saannis-Ung Blivande Fru

Jo det där med att tiden springer iväg känner jag också igen mig. Men ack så roligt allt är på vägen dit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0