Vitt vitt vitt


är så vackert. Så rent!


Upp hela familjen, piffade till oss och trodde att vi alla skulle på julfest på Teds dagis....visade sig att det var ett missförstånd och det var ju bara barnen som skulle komma. Vi fick vänta snällt medans Ted fikade sen körde vi hem...Flingorna börjar dala nu..
Hem och jag spelade spel med Ted, Patrik började "UPPDRAG FÅ KLART VÅR HALL/OVANVÅNING". Taket ska bli vitt vitt vitt precis som i dom andra två rummen.
Vi spelade spel, fikade och inväntade Doris & Ems som kom och två glada ungar! Doris visade sina "jag kan gå moves". Härligt att se!! Flingorna fortsätter att dala, mer och mer nu!
 

Efter besök av finisarna så fotade vi Pappa lite, magen och sen GICK VI UT I SNÖN! UNDERBART!
Jag trodde aldrig att jag skulle orka, att jag skulle kunna gå eller ens busa lite. Men jag rullade snöbollar, kastade snöbollar, gjorde snölykta, tog fram tomte, skottade, sopade, började på en snögrotta och hjälpte Ted med pulkan. Jag vet inte om det var det underbara vädret som gjorde att smärtan höll sig tillbaka lite? Kände mig så kry och frisk.

Pk målar tak, magen (snart v 28) Ted berättar att det är HAN som är storebror sen tar han ett kort på mamma!

UNDERBARA HUS! Detta huset är fullt med KÄRLEK, RESPEKT OCH SKRATT!
Detta är vårt underbara hus som vi ska bli åldras tillsammans i jag och min Pk. Här ska vi få en ny familjemedlen och nya små fötter ska trippa på golvet. Barn ska växa upp och bli stora (önskar att jag kunde stoppa tiden emellanåt) och sen få egna barn som kan trippa med sina fötter här.....
- Mamma! När jag får barn ska dom få sova hos er då?
Ja, min 4 ½ årige son frågade oss det i helgen!!!! Barnvakter redo! Ha ha ha



   

  

Det snöar fortfarande, klockan 14:00 gick jag och lilleman ut....två timmar senare kom Patrik ut...nu börjar det bli mörkt. Men det snöar än!!! JIPPIE!


 

Visst är det vackert? Mmmmm....sitter i vårt vardagsrum nu och tittar ut på vår utegran. Kvällsbestyren är klara, en varm dusch och att se med sin man sitta och titta ut som två barn kvällen före julafton är så magiskt.

Magen har varit hård större delen av kvällen, spänner och spänner. Fast jag låg stilla i en hel timme med Ted & en film. Hård hård..spänner, men...även en väldigt livlig bebis i magen och det är det viktigaste.Vår familj <3

Kommentarer
Postat av: Fine

vilka FANTASTISKA bilder gumman, vilket underbart hus ni har, så hiiimla mysigt! I love it! :D

2009-12-16 @ 22:44:39
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0