Välkommen December

En månad som jag bara älskar!
JUL, Pynt, knäck, julkola, lussebullar, pepparkakor, fint, ljus, värme, slingor, gran, stjärnor, granris, lyktor, snögubbar, tomtar, lucia, julklappar, stämning, tomtegröt, julbord, julmusik......kan fortsätta i en evighet...

Idag var det chokladkalenderöppning på morgonen med Ted sen frukost i soffan. Nu är min lille kille på dagis, bilen på verkstad och jag har gått min 40 minuters promenad. Känner mig ganska så nöjd med tillvaron. Inväntar Erica för vi ska till Emily och äta frukost idag. Gott med frallor! Älskade Tina sitter på planet till Frankrike nu. Känns skumt. Sovit dåligt inatt pga en bebis som gav sin mamma illamående. Ville småäta, men enligt vågen vill jag ta det lugnt med detta kvällsätande. Fick bli en banan sen så! Efter många vridningar i sängen lyckades jag somna gott. Antar att jag var lite uppspelt efter UL...
Kan inte sluta tänka på den lille/a som rör sig i magen hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0