Kramper

och sammandragningar. Vardag och småpotatis nu!

Får kramper hur lätt som helst, eller så somnar fötterna eller benen/vaderna.

Hållt igång hela dagen idag och kanske därför man är slut. Slog in dom sista julklapparna nu för en stund sedan och kom på en eller nja två saker jag vill ordna imorgon. Frågan är om det är värt det att köra i detta vädret...men klart att mina pojkar ska ha det bästa!!!!
Så jag har ställt klockan imorgon och ska stå utanför affären när dom öppnar! Sen ska jag ju hem och städa för glatta livet......Ha ha ha. Sätta glasyr på pepparkakor med....tjit. Jag som trodde att jag var klar!!
Det bästa är att jag har en man som kommer roa sonen vår med pulkaåkning hela dagen imorgon, han tycker bara det är så kul själv ju! Då kan jag fixa och dona all by myself.

Nu ska jag lägga upp benen och fundera......Pyttet sprallar som aldrig förr.....


091219
Mannen min som alltid finns där...kollar mig även då jag står och diskar på en fest....
Hur underbart go är inte han!!!!!! Måste in och ha detta till dig imorgon...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0