Julskinkan har anlänt


Julaftonslipsknytning 2008....

Nej inte jag då...utan i morse kom min kära Farfar som varje år tillsammans med Farmor gör vår julskinka! Lika god varje år. Idag blev det frukost på den!
Snöar ute gör det, hoppas på mer....hoppas att Farfar har rätt och det kommer ca 1 dm till idag! VITT VITT VITT!
Ted kollar på Tv, och Patrik har fyra pinnar kvar att måla på skötbordet så det sätter han igång med nu. Jag ska ta på mig ordentliga kläder och sen bär det av på ÄVENTYR med Erica min! Tillsammans ska vi ordna lite inför julen och gå på kalas. Hoppas att Ems bjuder på kaffe ikväll och att jag kan svänga inom Svägerskan Piff och få låna mammajeanskjolen! Då kan jag ju ha den imorgon!
Så idag blir det fix, ska slå in dom sista julklapparna ikväll....Rimma det sista och städa lite. Försöka inte nattsudda ikväll igen. Blir för sent om kvällarna...Men bebis vill ju tvunget vara vaken då!!

Vi googlar och letar efter namn till Pyttet! Har inte ett enda pojknamn! Flicknamn har vi massvis av! Speciellt ett...
Men pojknamn, oj vad det är mycket svårare med bebis nr2!! Undrar vem du är och vad DU ska heta!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag kom på ett pojknamn nu.. Nathan, fast uttalas utan H:et..! Jag gillar det! =) Tycker ni? Puss min söte!

2009-12-22 @ 17:32:54
URL: http://tinatorlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0