Juldagen hos

svärföräldrarna idag! Som i vanlig tradition bjuder Svärmor på Lutfiskmiddag och alla samlas även idag!
Alla syskonen Kullberg (jag anar att du dyker upp Katarina ;) samlas med familjer och äter gott och myser. Barnen traggar om alla sina klappar och vi brukar ta en promenad.

Myst hela förmiddagen och jag har lekt med Ted, Bionicle, Robin Hood filmen är sedd och läst saga för lilleman. Vilka fina klappar han har fått!!!
Boken "Ellis får ett syskon" var väldigt bra! Han satt som ett ljus och jag skulle läsa den två gånger. Man såg hur han funderade samtidigt! Snart får ju han ett syskon!!



Nu ska jag ta på mig ordentliga kläder, av med mysbyxorna och Patriks sköna tröja och på med lite palter som man kan visa sig i ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0