Jul är familj

Vi hade en underbar julafton igår!



Älskar dig min man!



Ted förevigade magen med mamma och pappa igår!




Mina älskade Pojkar!



Vi ska på julkalas och vilken kväll det var. God mat och underbart sällskap. Tomten kom och gröten var god. Gottebordet lika gott som alltid och Patrik somnade intill min mage ;)

   



Zzzzzz......zzzzzzz.....

Idag har vi varit på bjudning hos Svärföräldrarna igen, idag serverades det Lutfisk, risalamalta och gottebord!

Nu är vi hemma och trötta, Ted ska ta ett vad sen ska vi alla se en film som börjar 21:00 ;) Familytime.
Imorgon ska jag och mannen in till stan och handla....Pk vill handla för sitt presentkort....;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Damn Johanna.. Ser ut som du har en liten D-kupa här hahaha! =D Miss you! Puss

2010-01-05 @ 02:46:31
URL: http://tinatorlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0