Inget är lätt

men jag antar att jag har otur bara..

Har fått SJUKT ont i min rygg, men märker mer och mer att detta är inte mitt gamla ryggont. Det strålar hela vägen ner i hälen (vänster sida) från ländryggen. Hugger till och kan hålla i sig en stund så att jag fastnar i en ställning. Får kramp lätt i benen, fötterna. Armar, händer, ben och fötter somnar lätt, väldigt lätt.
Inget kul alls att ha så ont. Det som hjälper mest är värme och duschen har gått varm i huset vårt. Skulle haft det där badkaret nu Patrik! Det hade varit guld värt med ett badkar!

Nu har Patriks ledighet påbörjats och det är meningen att vi ska hinna med lite fix här hemma, samt umgås och ta vissa dagar som dom kommer. Känns skönt att tempot dras ner lite. En del julfix kvar, men ändå inte mycket...Har det mesta på det klara.

Kan inte Äntligen hemma komma hem till oss? Kanske riva vårt badrum snabbt och lätt sen snabbt renovera det till oss?

Det är tänkt att hallen på ovanvåningen ska bli klar nu under ledigheten. Golvet klart, men ett besvärligt tak att måla samt fixtapet upp och målning på det. Det är inget stort rum, men svårt att komma till....Hoppas på ett litet ryck där imorgon...
Jag sitter och pustar ut efter en dag på stan (af). Patrik och Ted fixade lite ärenden medans jag var på mötet.
Snön ligger kvar än.....men hoppas på MER!

 

v 30 & v 28 med Ted i magen ;)

Ska nu ta det såå lugnt och slumra framför tvn, hoppas att Teds kräkning innan nattedags inte är någon sjuka vi ska få! Håller mina tummar för att ingen här hemma kräker inatt!

Kommentarer
Postat av: Fine

gumman, det låter inte alls roligt. Det är inte ishiasnerven som är i kläm?



Hoppas ni får vara friska allihop. Kram!

2009-12-15 @ 21:22:32
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Fine

ajaj, ischiasnerven är inte godhjärtad, stackars stackars dig! Brukar göra väldigt ont i skinkan också, gör det det?



Ja det blir julafton i Bjärnum på Vallgatan i år igen, i år med mopsvalpen i släptåg. Och mina underbara kusiner + kusinbarn.

Har ni jul hemma eller är ni bortbjudna?

Kram!

2009-12-16 @ 11:56:51
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Fine

Nämen! Va roligt! Tänka sig, då kommer vi vara jättenära! ;)



Vill se bilderna, lägg upp! :D

2009-12-16 @ 19:05:10
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: ida

hade med väldigt problem med ischiasnerven när jag väntade joel. ena benet låste sig när jag jobbade o precis hade en dam i en stålift. kom varken fram eller tillbaka. jobbigt det dära. o gär förbaskat ont!! Tycker du är bra på att hålla humöret uppe iaf! Kul o läsa din blogg o följa er graviditet! mysigt! ber om ursäkt att jag kanske inte är så superflitig på att kommentera! Kramis

2009-12-16 @ 20:09:25
URL: http://lejdan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0