Dan före dopparedagen

Fortfarande vitt ute och jag ska ta bilen in till stan och fixa lite. Sitter med mitt morgonkaffe för att komma igång, sist jag tittade på klockan så var den närmare 3:30!!! Knappt någon sömn alls inatt!! Sammandragningar och en bebis som var så vild!!! Jag beundrar ändå min fina kula och är ganska så pigg idag. Hoppas på en mysig lill julafton med Pappa, Katja, Syster, Andre, Farmor och Farfar...Jag har hängt en klapp till Ted i kalendern som han och Patrik kan ha idag ;)


Kommentarer
Postat av: Fine

Ska ni ha uppesittarkväll idag, dan före dopparedagen? :)



Nej Tobias firar med sin familj, de bor i Norrland och ses inte alltför ofta så det är viktigt med familj under högtiderna. Hans pappa bor dessutom i Lettland..



Men han kommer hit på söndag och jag LÄNGTAR! :D



Imorrn bär det av till Bjärnum, wohoo!

2009-12-23 @ 10:45:14
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0