Bio & middag

med min underbara make var GREAT! Maten var fantastisk precis som han sagt, och servicen toppen. Mmmm...häligt att få det stekt när man tittade på. Vi åt och pratade om allt mellan himmel och jord. God dessert och nu var vi mätta. Hålla hand. Gick till bion och kallt var det!!!
Sköt att sjunka ner i en mjuk fotölj och se en film. New Mooon var bra!! Vi satt med våra snusklubbor och var så mätta så mycket popcorn blev det inte.
Mysig kväll på tu man hand, och skönt att sen komma hem och krypa ner under täcket och bara vara vi 2 <3


Idag vaknar jag till larmet jag ställt, vi kan ju sova i en evighet om jag inte ställer larmet. Uppe efter en glad nyhet!
GRATTIS Johanna & Patrik till er lilla flicka! Kul att hon är ute!

Så nu sitter jag och längtar efter vår bebis med....jag vil också föda....hm. Okej, fast inte just nu....vill vänta till i slutet på januari/februari..det passar bra. Ha ha..

Nu ska jag tända dettredje ljuset och dicka en kopp kaffe, 3:e advent och Lucia idag ju. Vi får sprida ljus någonstans idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0