Andra advent är förbi

detta året med! Snart julafton!

Helgen har varit mysig! Lördagkväll och vi bara mös och tog igen förlorad tid.
Söndag var det förmiddagspromenad, härligt. Alla tre, bra att få med mannen ut. Men ska han börja träna så...
Kommer hem och gör PEPPARKAKSHUS och marsipanfigurer, samt doppar i choklad.
   
Mina underbara lussebullar, min julkola och min make och jag i fredags <3

Tänk vad du kan få mig att må bra!!!!!

   

   

 

Smälta socker, kladda på, kladdigt, varmt, kul, spännande....
Montera, går isönder, montera igen...sen kom det roliga! PIMPA VÅRT HUS ;)
Ted hjälpte till och han rullade även marsipanbollar och doppade i smält choklad. Patrik visade sin konstnärliga sida och gjorde en julgris och en tomte till vårt Pepparkakshus.
Sen passade jag på att ta JULKORT på Ted efter allt bak! Så fina bilder på vår lille kille, sista året han är ensam på bilderna!!



Han är helt underbar vår lille kille!

 

PUSS PÅ LILLEBROR/SYSTER!!!

Kvällen spenderades inne i HLM på Kung Fu Gardering...


Underbar helg med prommisar, ankmatning och bak och pynt såklart! Andra ljuset nu tänt och tiden tickar på..

Idag tog jag min vanliga morgonpromenad efter att Ted lämnats på dagis, gjort julkort på lilleman och kalendrar och gjorda och beställda. Nu ska jag och Erica min koka knäck!!!
Dessa goda gottingar!!! MMMMMMM

Kommentarer
Postat av: Fine

du gör hela min jul johanna, själv har jag trots julklappsinslagning, hyacint och amaryllisplantering och julgran inte lyckats får någon julkänsla. Men så går jag in och läser här och genast känns det mer jul! :)

2009-12-08 @ 08:35:09
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0