Soon off we go

Ted ska bara snaska upp sin macka och se klart på Backyardigans.
Jag har slösurfar och hittade en cool gåva till Tärnorna, men man var tvungen att beställa 12 stycken. Ha ha. Får hålla kvar den inspirationen och leta vidare. Har ju present till dom alla fyra. Vill även hitta något till andra som ställer upp mycket. (Pappa, Svärmor, Helene, Katrina, Hampus & Heléne) Se om jag hittar ngt kul idag?

Har en liiiiten lista på vad som ska försöka införskaffas idag, vi får se hur mycket Ted är villig att hjälpa mamma med. Men det ska nog gå bra. Nu kanske jag ska piffa till mig snabbt med...ta ta
Wedding, Red, Bridesmaids, Brown, Photography, Fina photography Wedding, Flowers, Pink, Bridesmaids, Brown, Bouquets

Wedding, Flowers, Bouquet, White, Bridesmaids

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0