So it has begun

Jävelskapet! Ha ha ha...


By the way...inte vår bil på bilden. Vår Pärlan är mycket finare!! Ingen Sedan heller, en sportkombi ju... Kunde ni inte hitttat en kombi iallafall?

Min vackra audi -90

Sökresultatet  |  Nästa »

Säljes av Patrik Kullberg. Insänd 14 apr 13:13. Ta bort, ändra, förnya
  
 
 

Pris: 10:- Årsmodell: 1990 Hässleholm: Visa var
Miltal: 6 500 - 6 999 Växellåda: Manuell Bränsle: Bensin

Hejsan!
Nu har frugan fått mig att sälja min ögonsten...
Han går som blixten och har inga problem över huvüdtaget.
Nya däck till sommar och vinter...
El hissar och ny cd utrustning...

Pris kan diskuteras vid snabb affär, gör allt för att göra frugan glad :)
Ring kvällstid.


Ja, någon som busar med oss idag vill jag lova!!!

För det första fick jag ett samtal när jag kom hem från jobbet. Vi hade beställlt taxi men inte kommit. Igår...
Jag förklarar att hon har ringt fel.....men hon traggar och ger sig icke!!
- Det är inte vårt ansvar....var hennes svar på fan allt.
Jag anade att det var ngn som jävlades...Fick sen veta av en röst att det var en busringning. Hm...

Sen har det RINGT!!! Och ringt!!!!
Måååånga som velat köpa vår KÄRA Audi (kära när hon funkar)

Jag och PK har trott att det var busringningar....så vi har busat tillbaka. Ha ha.
En kille ringde för en timme sedan, ville köpa bilen och ha min msn. Ja! Ha ha ha....nu har det varit tyst ett tag.

Men vi tycker bara att det är så kul att ni busar. Vi har kul iallafall, och folk som vekrligen ringt och velat köpa den har nog trott att vi var dumma i huvudet. Mne dte bjuder vi på, som sagt. Kul!! Jag vet inte hur mycket jag skrattade innan. Ted han undrade vad jag höll på med.
- Vad är det som är så kul mamma??

Tror inte att det är mina vänner, då hade nog Pärlan stått med. Eller kan vara dom eftersom dom inte vet årsmodellen..ha ha ha... Jag vet inte. Men en bil som är från 1990 kan ju omöjligt bara kört 6999 mil...
Vår är ju en 98 så att ni busar vet och har snart gått hela 23.000 mil!! Ha ha ha, märks att det är NÅGON som inte kollar på mätaren när jag kör....Ja ja...Kul som attan. Nu inväntar vi nästa samtal och dricker öl. Osunt jag vet, men har tränat spinning i en timme. Så what da fuck!

Pappa, imorgon ska det plockas BJÖRKAR!!

Puss till min Pappa som fixar och donar med vårt bröllop! Du är guld värd!

Till lilla Svärmor som idag bjuder sina syjunteväninnor på vår bröllopsmiddag. För att se hur det smakar när köttet är gjort dagen innan...mm. Ta ta...later maybe

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej! Det börjar närma sej nu ju :) Så spännande för er :) Kikat igenom din blogg lite och så skoj o läsa om all planering. Kram

2009-04-15 @ 09:15:32
URL: http://ceciliawestling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0