Placeringskorten ute!

Jaha, då efter många om och men så är våra placeringskort ute på på vårt silvriga papper.
Gick inte alls på jobbet, testade allt: fax, skrivare och kopiator. Alla såg hur jag svor för mig själv och en snäll Tanja ringde sin dotter som har kontor här i Vittsjö.
- Nu är det fixat, du ska dit efter jobbet! Om hon nu kan....

Sagt och gjort, hämtade Ted och sen gick vi dit.
DET GICK SÅ BRA! Nu är dom med ute och ska klippas till, fästas och sen så!
(Servetter ska rullas samt band om och en favorsask kvar att ha spetsband om)
Känns skönt att ha det med gjort nu.

För idag är det 10 dagar kvar! 10!!!!!
Wedding, Flowers, Pink, Ceremony
Precis gått igenom budget. För bröllopet kommer vi klara det precis!
Sen kommer det ju annat sen som presenter till alla som har hjälp till extra mycket samt tackkort.
Men det tar vi sen...det skjuter vi upp nu kan jag lova.
MIN SEMESTER GICK IGENOM! Imorgon jobbar jag kväll och sen är jag ledig fre, lör och sön samt sen 2 veckor till!! Det ska bli attans så skönt med lite ledighet! Lite semester.
Snart kommer Helene och vi ska till kyrkan, hon ska öva med Curt kantorn och undrade om vi ville följa med. KLART! Så det blev ingen parträning idag för oss. Men just nu har vi häcken full båda 2. Ted sover för han somnade i vagnen på väg hem. Jag har hunnit städa undan mycket och nu hämtar Helene mig snart. Pk får vara hemma med Ted.

Tårtställning ska Katarina titta på imorgon, Fröken Kullberg undrade om jag ville godkänna den...Nej, inte en sak till. Tänk om man kunde spritt ut allt lite mer. Men det är mycket nu sista veckorna. (Snart bara en vecka) så det får hon ansvaret för! TACK FÖR DET! (Hoppas på den vita) Ha ha ha
Nej färdigdeklarerad är jag med, Pk sitter med sin nu...(körersättning som ska räknas ut)..
Wedding, Flowers, Cake, Pink, Nicole ha Wedding, Cake, Red, Orange, Yellow, Gold, Fall, Red velvetWedding, Cake, Pink Wedding, Flowers, Cake, An added touch flowers

Kommer tyvärr inte bli en tårta som jag velat ha. Våningar som sitter ihopa som dessa fyra. Men det kommer vara en ställning emellan för att det inte ska sjunka ihopa. Kommer blisuperfint ändå! Svart spets, rosa tårta och cremefärgade rosor. Fint!

Kommentarer
Postat av: fine

wow, det är verkligen NÄRA nu! :D

2009-04-22 @ 22:18:30
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0