Nu är det förbannade häftet klart!!!

Oj oj oj, ni skulle sett mig igår!!!
Dagen gick, vi var ute hela dagen, höll på med allt möjligt vid vårt hus och trädgård.
Sen brakade det för mig! Olustig känsla i kroppen, mådde illa, kallsvettades, grät för mig själv, ont i magen, huvudvärk....
Jag bölade för mig själv, hängde ut tvätten och medans pojkarna satt kvar inne efter lunchen så satte jag mig på gräset och fällde en tår för mig själv. (Eller två) Det bara brast! Nu är det olustigt i kroppen och nu börjar jag bli konstig?
Hur kan man bete sig såhär? Sur och tvär, stressad och magont.
Antar att det är bröllopsnerverna....nu vill jag stanna tiden och ha några dagar bara till detta. Men det går ju inte som sagt.
För några månader sedan så vrål längtade man och anade inte hur mycket man hade kvar av allt!!
Jag har ju alltid koll, ellerhur? Ha ha ha...

Släppte lite på eftermiddagen, sen vid 6-tiden så grillade vi. Pk gjorde grillspett och muntrade upp mig genom att bara vara Han med stort H. Herregud! Kvällen blev lyckad sen när jag släppte alla måsten.

Idag har Erica varit här...vi har bestämt dag för att sy ihopa alla festhäften. Hoppsan såg jag när jag tittade i min kalender...då måste dom vara klara idag!!!! Bara till att sätta sig med det, fast solen skiner ute. (Suck) Vad gnäller jag för, jag ska ju gifta mig om 20 dagar!!!


Fina Helene har jag terroriserat lite nu och jag får hjälp av henne senare idag!! Vi ska upp på hennes jobb och skriva ut festhäftet. Samt att hon gör en bordsplacering som vi kan ha i mitten av häftet. TACK!! Så ikväll printas det ut, och imorgon ska jag kopiera på jobbet. (Skulle skrevit ut där, men laserskrivaren krånglar) Sen ONSDAG ska dom sys! Erica & Lillan är frivillga än så länge. Ted ska leka med Sanna då! Så det ska nog gå ihop sig!!!

Åter till att checka en gång till!!! Tokfia som jag är! Tack och lov att Helene är duktig på häften...


Vad män förväntar sig av sin fru.......

Hon kommer alltid att vara vacker och glad.


Hon skulle kunna gifta sig med en filmstjärna, men den ende hon vill ha är du.


Hon kommer att ha ett hår som aldrig behöver papiljotter eller frisersalonger.


Hennes skönhet rinner inte bort i regnväder.


Hon kommer aldrig att bli sjuk - bara allergisk mot smycken och pälsar.


Hon kommer envist att säga, att det bara är bra för hennes figur att själv flytta möbler.


Hon kommer att vara expert på att laga mat, städa, laga bilen eller tv:n, och måla huset.


Hennes älsklingshobbies kommer att vara gräsklippning och snöskottning.


Hon kommer att avsky kreditkort.


Hennes favorituttryck kommer att vara: "Vad kan jag göra för dig, älskling?"


Hon kommer att tycka, att du är smart som Einstein och att du ser ut som Mr Sweden.


Hon kommer att önska, att du ville gå ut med grabbarna, så hon kan få sy lite i lugn och ro.


Hon kommer att älska dig, därför att du är så sexig

...och vad de brukar få.....

Hon talar 140 ord i minuten, upp till 180 i stormbyarna.


En gång stod hon modell till en totempåle.


Ingen rök utan... matlagning.


Hon äter just inte mycket... men så snart det blir ljust, börjar hon äta.


Hon låter dig förstå, att du bara har två fel: allt du gör och allt du säger.


Det spelar ingen roll vad hon gör med sitt hår. Det ser ändå ut som en explosion i en stålullsfabrik.


Om du går vilse, öppna plånboken, så hittar hon dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0