Morgongåvan

Är snart klar, ikväll ska den vara helt klar! Hoppas nu att Pk min blir glad!

Suttit med den nu hela förmiddagen...Ted är snäll och leker sjölv, bygger koja.

Igår packade jag min lilla brudväska:

Lukta gott i munnen tabletter
Parfym
Bodylotion (som doftar ljuvligt)
batteri
farfars näsduk
läppglans
pärlörhängen
Armband

ska även rymma min lilla kamera

Blev en tripp till Ems och Dotti. Så mysigt hade vi, drack te och pratade hemlisar. Älskar min lilla Ems så otroligt mycket!


Kommer hem och vi kryper till kojs, hela rummet lyser upp. Det åskar! Mysigt! Regnet öser ner! Behövdes ju!

Vaknar idag efter en sovmorgon till 9. Skönt! Sedan dess har jag pulat med morgongåvan. Måtte han nu bli nöjd!

Idag har jag en del annat att pyssla med...

Plakatet på stor bordsplacering
Morgongåvan
Elisabeths hudvård (brynen ska fixas)
Servetter ska vikas/rullas samt knytas band om
Börja packa (inför allt som ska med till festen)
Placeringskorten ska klippas ut och fästas på antingen servetter eller favorsask (kan inte bestämma oss)
Barnvakt ska fixas på fredag (förmodligen farmor och farfar)
Ringa floristen, eller köra inom.
Jag & Pk ska gå igenom allt, schema för dagen innan samt dagen B

Vi hoppas att lilleman han är duktig gosse och somnar i vettig tid så att vi kan göra detta i lugn och ro.
So i have 2 do my friends.

4 dagar kvar idag tills jag blir Fru Kullberg






Kommentarer
Postat av: fine

sötnos!

2009-04-28 @ 12:17:39
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

What a feeling, girl =) Tusen kramar till blivande bruden och hoppas vädret håller i sig nu! För vad jag har hört, ska det vara fint hela veckan =)

2009-04-28 @ 19:26:18
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0