Klockan tickar

Vi spelar vår playlist till bröllopet...den ska bli klar imorgon kväll. Ikväll hinns inte med om man inte vill vara uppe halva natta.
Pk sitter fortfarande, ja det är sant...och skär ut placeringskorten. Ca 8 stycken kvar...

Jag har:

Packat väskan till vår bröllopsnatt ,måste ha ombyte dagen efter...kan inte strosa runt i brudklänning & frockcoat. Sen vill man väll borsta tänder och tvätta av sig antar jag. Pengar framme och det är bara morgongåvorna (när Pk ordnat sin imorgon) som ska smugglas med.
Satt på en floristnål på alla servetter
Packat ner allt vi ska ha till festen
Pratat med Katarina
(planerat för morgondagen) Visar sig att INGEN har hört av sig angående tal, telegram eller om någon har spex som dom vil hålla i. Snälla, det stod klart och tydligt i bifogat blad tillsammans med inbjudningarna. Snälla slå en pling till Toastmadame Helene, eller Katarina om ni vill det. Underlättar väldigt mycket för dom. Inte ska väll jag behöva dra i dom trådarna med...???
Fixat med favorsaskar (lite spets som släppt)

Allt står klart nu! Bara placeringskorten som ska skäras klart! All dricka samt snask finnes i vår källare. Svalt och skönt där nere nu.
Så jag tror att vi håller vårt tidsschema...?
Imorgon blir en fullspäckad dag! Fullt ös!!! Hoppas att vi hinner med lite mys bara jag och Pk imorgon..

Imorgon ännu en dag närmre..tick tack...

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Hej Johanna!

Å vad spänade,snart står du dära och säjer ja.

Har svarat dig i min blogg.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0