Klänning HJÄRTA skor

Skulle bara berätta att jag nu äntligen fått prova både skor och klänning.
LÄNGDEN VAR PERFEKT! Det såg så perfekt ut, hur kan man ha sådan tur?
Lite spets som går ner i golvet, men det ska hon rynka upp. Spetsfästet ska med ändras sen är den min att hämta när jag vill nästa vecka. TROR NI ATT JAG KOMMER KUNNA HÅLLA MIG? Låta den hänga hos henne iallafall till 1 ½ vecka innan? Hm...vi får väll se...
Väskan hade jag med och den var med supersöt till. Nu längtar jag tills jag får se allt på...
KLÄNNING
SKOR
SLÖJA
ARMBAND
HALSBAND
HÅRUPPSÄTTNING
SMINK
SNYGGA UNDIES
RINGEN

Tiden tickar på...tick tack...just nu surrar det 5 miljoner biljoner tankar i min hjärnkontor.
Att solen värmer gör gott och det behövs efter denna långa vinter. Alla blir så pigga! Även jag, försöker att tänka positivt och bara fokusera på det viktiga just nu.

FÖR SNART ÄR JAG FRU KULLBERG

Fröken J som ska bli Fu K för ett år sedan.

Vad jag var nöjd med min hårfärg. Hoppas att det blir lika bra nu när jag ska till frissan om..var det 2 veckor? Ha ha ha

Måste berätta en kul grej...idag övade jag och Pk på bröllopsposer...Ni ska se bilderna! Men ikväll är tiden knapp och snart ska man upp igen och jobba. Vi hade kul iallafall, Pk är en naturbegåvning vad gäller poser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0