Effektiva Fröken J

Ja, fått mycket gjort idag mina vänner!

Klänningen min är hämtad och hänger nu i badrummet. Tills jag röjt undan och kan hänga in den i garderoben. Idag satt den riktigt fint på mig! Nu vill jag använda den. Slöjan ska jag hålla över kokande vatten så lägger den sig rätt.

Middag hemma hos Farmor och Farfar! Mumma med lax och farmors sås. Ted åt som en häst, inte bara jag. Ha ha ha.
Vi promenerade till Frissan och Ted blev så fin i håret inför den stora dagen på lördag.
Ner på stan, glass, silverpennor och en hemlis är införskaffat.  Morgongåvan gäller det......En sväng inom apoteket och sen hem till lilla Farfar igen där det blev kaffe. Vips så var klockan mycket och vi körde hem mot Porrarps igen. Alltid lika skönt att komma hem. Speciellt när man varit i en stad. Här är så lugnt och skönt. Nu lämnade jag över Ted i Pks händer.
Jag skulle minsann klippa gräset på vår tomt (1900 m2)

Sagt och gjort!! Fint blev det! Fint ska det vara. Plockat och donat här hemma. Pojkarna är hos Helene och Thomas. Kollar med ljud och den bärbara hårdisken. Lite som ska rekas denna veckan ju.
Jag har ringt ljuskillen Morgan och bestämt tid, pratat med Ems och nu ska jag pula vidare en stund till.
Lite mer ska jag få gjort idag! Dagen är inte slut än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0